Ankara En İyi İş Hukuku Avukatı

İş hukuku, işçilerin ücretlerini, çalışma koşullarını, işveren-sendika ilişkilerini ele alan ve bu alandaki sorunları araştıran bir dizi kanundur. En önemli işlevi, işçiler ve işverenler arasındaki ilişkiyi düzenlemektir. İş hukuku, yalnızca bir hizmet sözleşmesinin sonucu olan ve hizmet yükümlülüğü bulunanları ilgilendirir. Sistemin yükümlülüklerinden kaynaklanan devletle ilişkiyi ve işverenleri ve çalışanları yönetmek için oluşturulmuş yasal kuralları inceler. Bu açıdan iş hukuku avukatı bu konular ile ilgili davalarda sizlere hukuki destek sunmaktadır.

Bireysel İş Hukuku Davaları

Bireysel iş hukuku, günlük hayatta karşılaşılan ve çalışanlar ile işverenler arasındaki ilişkiyi düzenleyen toplu iş hukuku kapsamı dışında kalan bir hukuk sistemidir. Bireysel iş hukukunda en önemli konu, bireysel çalışanlar tarafından imzalanan iş sözleşmeleridir. Bu açıdan bireysel iş hukuku davaları şu şekildedir:

• Emeklilik ödeneği
  • Kötü niyet tazminatı
  • Tazminat davalarının bildirilmesi
  • Yeniden yerleşim prosedürü
  • Çalışma izni tazminat

İş Hukuku Alanında Sunulan Hizmetler

İş hukuku alanında sunulan hizmetler aşağıdaki şekildedir:

• Sözleşmenin iptali ve işten çıkarmanın uzlaşma veya dava yoluyla çözülmesi
  • İş sözleşmesi ve ilgili prosedürlerin Yargıtay uygulamasına uygun olarak güncellenmesi ve/veya yeniden düzenlenmesi
  • Toplu sözleşme taslağı ve müzakere
  • Çalışma ortamının, özellikle sağlık ve güvenlik açısından yürürlükteki düzenlemelere uygun olmasının sağlanması
  • Spesifik vaka raporları, savunmalar, uyarılar ve kapatma bildirimlerini hazırlama
  • Sendika faaliyetleriyle ilgili uyuşmazlıkların çözümü
  • İptal prosedürü hakkında bilgi verme
  • İnsan kaynakları departmanının yönetimini organize etme
  • Fesih sürecini takip etme
  • Bir iş sözleşmesinin sonunda bireysel hak talepleri ve davaları
  • İşverenin yasal olarak işten çıkarma maddesinin ayarlanması

Ankara İş Hukuku Avukatı

Ankara’daki Arı Hukuk Bürosu, iş hukuku ile ilgili dava ve mahkeme konularında hukuki danışmanlık ve iş hukuku hizmetleri vermektedir. İş hukuku kapsamındaki haklarını mahkemede koruması gereken çalışanlar ve bu konuda hukuki yardıma ihtiyaç duyan şirketlere yardımcı olmaktadır. Bu açıdan Ankara en iyi iş hukuku avukatı özelliğine sahiptir.

Avukat Yardımıyla Alacakların Tahsili Ne Kadar Sürer?

İşverenler, çalışanlar gibi, kendilerine belirli bir miktar borçludur. Ödeme uygulamalarıyla ilgili yaygın sorunlardan biri kıdem tazminatıdır. Aslında, vergi kesintileri nedeniyle, fiili ücretler, emeklilik ödeme sürecinde kaybedilen ücretlere ve haklara yansıtılmayabilir. Bu durumda, işçi fiilen alınan ücretin kanıtını ve tanıklığını sağlamalıdır. Çalışanlar, böyle bir sorun olması durumunda, bir avukat aracılığıyla hareket etmenin menfaat kaybını önleyebileceğinin ve yürürlükteki tüm yasa ve yönetmeliklere uyacağının bilincindedir. Bu açıdan iş hukuku avukatları çalışanların haklarını kaybetmelerini önlemeye çalışır. Fazla mesai, ücretler ve emeklilik yardımları gibi ekstra ücret ödemek zor olabilir. Bir iş hukuku avukatından borç tahsil etmek için yasal işlem söz konusu olduğunda, mahkeme sürecinin tamamlaması ortalama 12 ila 18 ay sürecektir. Elbette bu süreyi kısaltabilirsiniz. Davanın Yüksek Mahkeme’ye gitmesi halinde bu süre uzatılarak yaklaşık 24 ay sürebilmektedir.