Sincan İş Davası Avukatı

Sincan boşanma davası avukatı

Hizmet ve imalat sektörünün tamamındaki çalışma hayatında, işçi ve işveren arasındaki ilişkilerin düzenlenmesi, hakların korunması gibi işlemler, İş davası avukatı ile belirlenmektedir. Hukuk kapsamında, hem işçilerin hem de işverenlerin hakları ayrı ayrı ele alınmıştır. Yapılan işlemler sonrasında, hak kaybına uğradığını belirten kişiler iş hukuku çerçevesinde dava açabileceklerdir. İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku, çalışanların, tazminat, maaş, çalışma süreleri, emeklilik gibi tüm işlemlerinin düzenlenmesini, hak kaybına uğramamalarını sağlamaktadır. İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku kapsamında işlemlerin yapılabilmesi için çalışanın bir işverene bağlı olarak çalışıyor olması gerekiyor.

İş Davası Hukuku Sincan

Sincan İş Davası hukuk bürosu olarak vermiş olduğumuz hizmetlerimizin tamamını, alanında uzmanlaşmış ve deneyimleri bulunan avukatlarımız ile verilmektedir. İş ve Sosyal Güvenlik Hukukunun amacı, kişilerin sosyal ve ekonomik refaha kavuşmasını sağlamak, hak kayıplarının önüne geçebilmektir. İşveren tarafından yapılan işlemler, hukuka uygun olmuyorsa, çalışanların emekleri sömürülmüş olacaktır.

Hukuk çerçevesinde görülebilecek davalardan bazıları şunlardır;

• İşçi hizmet tespiti,
  • Maaş, ihbar ve kıdem tazminatı,
  • İş kazası sonrası destekten yoksun kalma tazminat davası,
  • İşe iade davası,
  • Yurtdışı borçlanmalar ve çalışma tespiti,
  • Sigorta alacakları davası,
  • İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku kapsamına giren her türlü dava,

Tüm çalışmalarımızı, hukuk kapsamında yapıyor, taraflar arasındaki anlaşmazlıkları gidermeye, hak kayıplarının önlenmesine çalışıyoruz.

Maaş Alacağı Davası

İşçi ve işveren arasında, işe başlamadan önce iş sözleşmesi hazırlanır ve bu sözleşmeye göre yapılacak iş, ödenecek maaş ve diğer haklar belirlenir. İş görüşmelerinde, yapılacak iş karşılığı ödenecek maaş miktarı yazılı ya da sözlü olarak belirlenebilmektedir. İşçi, çalışmaya başladıktan sonra belirtilen süre içerisinde maaşı ödenmemesi durumunda, işverene, alacığının tahsili için dava açabilecektir. Hukuk desteği ve danışmanlık hizmetlerimiz ile işçilerin maaş alacağı davası açmasını sağlıyor, sorunun çözümü için taraflar arasında iletişimin kurulmasını ve sorunun çözülmesi için çalışmalar yapıyoruz. İşçinin, işe başladığı tarih ile o güne kadar almış olduğu ödemelerin tamamı hesaplanmaktadır.

idare hukuku

Kıdem ve İhbar Tazminatı

Çalışma hayatı ile ilgili tüm düzenlemeler, İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku tarafından ele alınmıştır. İşverenler, çeşitli nedenleri sebep göstererek, çalışanı işten çıkartabilecektir. İşçi gösterilen bu sebeplerden dolayı işten çıktığında, kıdem ve ihbar tazminat davası açabilecektir. İş ve Sosyal Güvenlik Hukukunun belirlemiş olduğu şartlara uygun işlemlerin yapılması durumunda, açılan dava sonucunda, çalışana hak etmiş olduğu tazminat bedeli ödenecektir.

İş Kazası Sonrası Destekten Yoksun Kalma Tazminat Davası

Yapılan işlerde, yıpratıcılık oranları farklıdır ve bazı mesleklerde çalışanların sağlığını tehlikeye sokabilecek şartlar oluşmaktadır. Yıpratıcı ve yüksek tehlikeli işlerde, iş kazası yaşanması ihtimalleri yüksektir. İş kazası ya da meslek hastalığı nedeniyle çalışamaz duruma gelen ya da ölümle sonuçlanan durumlar ortaya çıktığında, işçinin bakmakla yükümlü olduğu kişiler tarafından tazminat davası açılabilecektir. İş kazaları sonrasında uzuv kaybı meydana gelebilecektir. Bu durumlarda çalışan ve yakınları, maddi, manevi tazminat talep davası açabilecektir. İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku alanında destek sunan hukuk bürosu olarak, tüm dava türlerinin açılmasını sağlıyoruz.

Hizmet Tespit Davaları

İşçiler, çalışmaya başladıktan sonra hak kaybına uğramamak için Sosyal Güvenlik Kurumu üzerinden, çalışma süreleri sorgulamalarını sık sık yapmalıdır. İşveren tarafından resmi kurumlara çalışma süreleri bildirilmediğinde, çalışan kişi emeklilik ve kıdem tazminatı hususunda mağduriyet yaşayabilecektir. İşverenin çalışma sürelerini eksik bildirdiğini düşünen çalışanlar, avukatlarımızdan hukuk desteği alarak, işçi hizmet tespiti davası açabilecek ve haklarının korunmasını sağlayabilecektir.